静静拨动了心中的琴弦

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

1. در خوردن خربزه و میوه ها زیاده روی نکنید

خوردن مقدار زیادی خربزه و میوه در فصل پاییز باعث کاهش مقاومت دستگاه گوارش می شود که به طحال آسیب می رساند. هوا در پاییز کمی خنک و خشک است و کمی بی دقتی باعث بیماری های گوارشی می شود. اگر مقدار 蔡加赞زیادی خربزه بخورید و به عنوان مثال ، زالزالک باعث تقویت طحال می شود ، اما خوردن بیشتر زالزالک می تواند باعث ایجاد سنگ معده شود و معده را تحت تأثیر قرار دهد ؛ لیچی یک میوه گرمسیری است و خوردن بیش از حد شکر می تواند آتش سوزی ؛ میوه جک نیز یک میوه گرمسیری است ، اما برای پاییز مناسب نیست خوردن می تواند باعث تحریک شود.

2. به جلوگیری از سرماخوردگی توجه کنید

3. ورزش مناسب

در شرایط آب و هوایی پاییزی به افزایش یا کاهش پوشیدن لباس ها توجه کنید در این مدت ورزش سرد متوسط ​​می تواند سازگاری را در زمستان بهبود بخشد و مقاومت را افزایش دهد.معمولا ورزش مناسب می تواند در اوایل پاییز برای جلوگیری از خستگی ناشی از سقوط مناسب باشد. مانند دویدن ، تمرینات صبحگاهی و فعالیتهای خارج از منزل ، ورزش ، آب سرد ننوشید ، باد سرد نزنید ، آب فراوان بنوشید.

4. غذای سرد کمتر و سبزیجات بیشتری بخورید

پاییز فصل کمی سردتر است. برای آن غذاهای سرد ، باید در این فصل مراقب باشید. در پاییز ، باید طحال و معده را تنظیم کنید. به عنوان مثال ، گرمای شفاف تر بخورید ، غذای پخته بیشتر بخورید ، غذاهای قابل هضم بیشتری بخورید ، بخورید کمتر ، و غذاهای تند کمتر بخورید. شما می توانید به درستی برخی از غذاهایی که یین را تمیز و تغذیه می کنند ، مانند نیلوفرها ، گلابی ، نیشکر و قارچ سفید بخورید. شما معمولاً میوه ، سبزیجات و غذاهای پروتئینی بیشتری مصرف می کنید. به خصوص سبزیجات سبز نیز سرشار از ویتامین ، که می تواند سلامت بدن شما را افزایش دهد.

نکات

تفاوت درجه حرارت در پاییز نسبتاً زیاد است. در پاییز ، باید به خواب خود توجه کنید ، کیفیت خواب را تضمین کنید ، شب را گرم نگه دارید ، به بهداشت شخصی توجه کنید ، هنگام بیرون رفتن از ماسک استفاده کنید ، آب فراوان بنوشید و گرم نگهدار.

مقالات مرتبط توصیه می شود

چگونه افراد در سنین مختلف می توانند در پاییز سالم بمانند؟

هشت نکته که باید در پاییز به آن توجه کنید

اقدامات احتیاطی بهداشتی در پاییز ، به یاد داشته باشید

  • kiuys yuyu